
تاثیر طراحی وب بر نام تجاری کسب و کار ها
وب سایت شما یکی از مهم ترین جنبه های حضور آنلاین نام تجاری شما است و بسیار مهم است که آن را به درستی طراحی نمایید. یک وب سایت بازتابی از نام تجاری شما خواهد بود. معمولا این یکی از اولین مواردی است که افراد برای شناخت یک نام تجاری به آن توجه میکنند. عناصر طراحی وب سایت شما مانند رنگ ها , فونت ها, تصاویر و ... همه هویت نام تجاری شما را تشکیل میدهند؛ بنابر این لازم است که آن عناصر را با دقت هر چه تمام انتخاب کرده و در سایت خود بکار ببرید.
برای مثال به صفحه اصلی پپسی نگاه کنید, ببینید چطور در طراحی سایت از رنگ های سفید و آبی که در آرم شرکت وجود دارند استفاده شده است. کاربران با مشاهده این طراحی به سرعت متوجه ارتباط آن با شرکت خواهند شد.
در عین حال که یک طراحی سایت حرفه ای میتواند تاثیر خوبی از نام تجاری تان بر روی مخاطبان بر جای بگذارد , یک طراحی ضعیف و غیر حرفه ای نیز میتواند تصویری منفی باقی بگذارد. مردم خواهان بهره وری با حداقل امکانات ممکن هستند ، به ویژه کسانی که عمدتا از تلفن های همراه خود برای برنامه ها یا مرور وب استفاده می کنند. حال اگر آنها به وب سایت شما مراجعه کنند و با یک طراحی ضعیف مواجه شوند که حتی کوچک ترین نیاز های آنها را نیز در نظر نگرفته است , به راحتی از برند شما نا امید شده و از آن می گذرند.
ایجاد اعتماد در مخاطبان برای نگه داشتن آنها در وب سایت شما بسیار مهم است. وقتی بازدید کنند گان مدت بیشتری در سایت شما بمانند, فرصت های بیشتری را برای جلب مشتریان بیشتر به کسب و کار خود پیدا خواهید کرد. بنابر این, اگر به دنبال طراحانی برای ایجاد وب سایت خود هستید , آنها را به بخوبی بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها قادر به طراحی وب سایت های کاربر پسند هستند. حتی اگر از قبل یک وب سایت دارید , همیشه میتوانید با کمک طراحانی مجرب آن را بهبود ببخشید تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید.